Izdvajamo

Tražite dobre pisce?

Kod nas su. Saznajte kako vam naše priče pomažu u prodaji i izgradnji dobre reputacije.

Blog. E-magazin. E-mail marketing. Slogani. Poruke.

 

Zašto je važno kako je nešto napisano?

Zato što sama informacija nije dovoljna. Informacije su svuda oko nas, ali su samo prave reči, moćne poruke, dobre priče ono što nas „gađa“. Ako ubuduće obratite malo više pažnje, sigurno ćete primetiti da svakodnevno dolazite u kontakt sa velikim brojem reklamnih poruka koje su umotane u blog postove i razne druge forme tekstova. Njihov cilj nije uvek da vam prodaju nešto, ali uvek jeste da vas pridobiju (sada znate – to je ta tanana razlika između kopija i kontenta).

Koliko često zaista uspevaju u tome? Retko? Mislite da ste imuni? Niste, i to možemo da vam potvrdimo iz prve ruke. Čak i iskusni pisci i kopirajteri mnogo puta su bili zavedeni dobrom pričom svojih kolega, a da proizvod nije bio ni blizu tako dobar. Doduše, ta vrsta iskustva nam uvek mami osmeh i ono, „Ah, zar ja da se upecam?!“ :)

Suština je da će nas prave reči uvek „pomeriti“. I to je svakako dobra vest, ali vas sigurno zanima šta se desi sa svim tim tekstovima koji su naizgled dobro napisani, obiluju korisnim informacijama, ali dalje od toga ne idu.

1. Pišu ih stručnjaci zaposleni u kompaniji ili stručnjaci – spoljni saradnici. Oni odlično poznaju industriju i proizvod/uslugu, ali to je sve. Tekstovi su suvoparni i teški za čitanje, i zato ne nalaze put do našeg srca. Kompanija im veruje – publika ne.

2. Pišu ih „znam lepo da sročim“ pisci. Nažalost, nije dovoljno samo napisati nešto iz dubine duše. Postoje pravila, ali i ono što zovemo veštinom pripovedanja. Jedno bez drugog u content marketingu nema vrednost, jer samo udruženi postižu tačno ono što smo želeli. Veština pripovedanja, zapravo, rasterećuje tekst i čini ga spontanim, a da on ne izgubi svoju svrhu.

 

Kako dobar sadržaj radi za vas?

Prvo i najvažnije: Sami kontrolišete sadržaj koji se plasira, bilo da su to tekstovi o vašim proizvodima i uslugama ili teme koje zanimaju vašu nišu. Što je više ovakvog sadržaja na internetu i što je on bolji, više ćete se pojavljivati u relevantnim rezultatima pretrage.

A onda i sve ostalo: Pokazaćete da imate mnogo toga zajedničkog sa vašom publikom, da ste im posvećeni, da odlično znate šta im treba i kako možete da im pomognete.

Zato ste i odlučili da pišete. ⇓

 

content i copywriting usluge