U New Brand-u ćete dobiti kompletnu uslugu: od pokretanja oficijalne stranice (ukoliko je još uvek nemate) i prvog posta, preko kreiranja sadržaja, komunikacije sa korisnicima, realizacije različitih vrsta kampanja, pa sve do komunikacije u kriznim situacijama. Takođe nas možete angažovati i kao podršku vašim zaposlenima u upravljanju stranicama.

 

Kako izgleda saradnja sa agencijom kada nam prepustite upravljanje vašim nalozima? 

 

IZRADA STRATEGIJE NASTUPA – Svaki brend je priča za sebe i zato je prvi korak razvijanje najboljeg pristupa korisnicima, povezivanje sa njima i početak građenja odnosa koji vodi poverenju i lojalnosti brendu na duge staze. To ne znači da ćemo se, kada jednom odredimo strategiju, iste držati slepo. Naprotiv, veoma je važno biti svestan promenljive prirode društvenih mreža i čestih izmena u algoritmu, pa je veština brzog prilagođavanja novim uslovima jedna od prioritetnih u social media menadžmentu. Deluje vam kao težak posao? Bićemo iskreni – zaista jeste. Ali kada ovaj posao prepustite agenciji, možete da odahnete. Mi ćemo se uvek potruditi da vam objasnimo zašto smo nešto uradili, ali nekada je dovoljno i samo da nam verujete.

 

KREIRANJE SADRŽAJA – Relevantan sadržaj je najjača karika vašeg digitalnog nastupa i zahteva mnogo maštovitosti da bismo zadržali pažnju publike, ali i sluh za njihove potrebe. Sadržaj je sve ono što delimo sa publikom na društvenim mrežama: slike, infografika, video sadržaji, tekstovi… Kada budžet to dozvoljava, najbolje je obezbediti i sopstveni medijski kanal u vidu bloga ili e-magazina, kako korisnike ne biste preusmeravali na druga odredišta. Ovo je najteži, najkreativniji i nama omiljeni deo posla. :)

 

KOMUNIKACIJA SA KORISNICIMA – Ne treba da vas brine činjenica da ne radimo kod vas i da nismo upoznati sa vašim poslovanjem, proizvodima ili navikama potrošača sa kojima ćemo komunicirati, jer – učimo brzo. Vaši fanovi i pratioci ni u jednom trenutku neće posumnjati da im se obraćaju „neki ljudi iz agencije“, umesto njihovog omiljenog brenda. Veština komunikacije je naš teren i to radimo profesionalno i sa mnogo ljubavi.

 

KRIZNE KOMUNIKACIJE  Zajedno ćemo se pripremiti za sve potencijalne krize i pravovremeno reagovati ukoliko nastupe. Ako ste komunikaciju na društvenim mrežama prepustili zaposlenima, možete nam se obratiti za „priskakanje u pomoć“. Ne zaboravite: odgovor na krizu jedan je od najvažnijih koraka strateške komunikacije.

 

KREIRANJE I UPRAVLJANJE KAMPANJAMA – Kada definišemo vrstu kampanje i cilj, pristupamo analizi i izboru najrelevantnijeg ciljanog auditorijuma, zatim kreiramo optimalan broj reklama i raspoređujemo planirani budžet. Rezultate kampanje pratimo svakodnevno, a vas redovno izveštavamo.

 

ANALIZA KONKURENCIJE – Konstantno pratimo i analiziramo nastup vaših konkurenata na društvenim mrežama: Šta rade dobro, šta ih čini jedinstvenim, kakav pristup biraju u direktnoj komunikaciji sa svojom publikom i koliko su angažovani, gde su „najtanji“ i gde možemo da ih pobedimo ili ih već pobeđujemo. Kako da budemo bolji.