Stižu nam dva najvrelija meseca u godini kada smo više na moru nego u kancelariji (da, računamo i ono “hvatanje krivine” kada odlutamo mislima). Ali kako to izgleda kada upravljate content projektima? Ima li tada onog pravog-pravcatog odmora za vas?
Dobra priprema je pola mirnog odmora
Više puta smo naglašavali koliko je planiranje važno u content marketingu, a kako se bliže godišnji odmori, shvatate i zašto je tako. Ako radite za klijente onda vam je jasno da nema ni govora o proređenom rasporedu objava i da u vašem odsustvu sve mora funkcionisati besprekorno, kao i kada ste tu.
Najpre proučite kalendar, a zatim se bacite na produkciju sadržaja koji će biti objavljen dok vi budete uživali pod nekom palmom: pisanje tekstova, obrada fotografija, dizajn, snimanje videa… Ako ste zaduženi i za društvene mreže, ovde nije kraj, jer sadržaj treba i distribuirati. Unapred pripremite i zakažite objave za sve društvene mreže. Možda sve navedeno ne spada u opis vaših zaduženja, ali svakako gledajte da uradite ono što je do vas, kako kolegama ne biste otežali posao.
I kako vam telefon ne bi prečesto zvonio.
Oni koji koji rade na svom ili content projektu poslodavca, mogu da razmisle o pauzi ili smanjenom intenzitetu objava. Stvar dogovora.
Vreme je za zabavan sadržaj
Za nas je vesnik leta smanjen saobraćaj na društvenim mrežama. Neki su otputovali, drugi koriste priliku da izađu, da budu pored reke, u prirodi, pa ono što treba da imate u vidu je da se obraćate mnogo manjem broju ljudi nego inače. Pisati o važnim (i teškim) temama je čist promašaj, jer nećete dobiti očekivani fidbek. Dakle, na repertoaru su lagane i zabavne teme.
Razmislite šta je to što čini zabavnu stranu vaše, odnosno delatnosti vašeg klijenta i smislite kako da to pretočite u sadržaj. Ne moramo cele godine da budemo formalni i ozbiljni, a promena će prijati i vašoj publici.
P. S. Obavezno spakujte sve poslovne rekvizite, jer… Mozak projekta nikad nije na odmoru.