Zašto je važno kako je
nešto napisano?

Zašto je važno kako
je nešto
napisano?

Zato što sama informacija nije dovoljna. Informacije su svuda oko nas, ali su samo prave reči, moćne poruke, dobre priče – ono što nas „gađa“.
|
To mogu biti poruke umotane u novinske članke, blog postove i razne druge forme teksta. Njihov cilj nije uvek da nam prodaju nešto, ali uvek jeste da nas pridobiju: da probude u nama neku emociju, izazovu reakciju ili promene naš ugao gledanja. Upravo smo vam pojasnili tananu razliku između copy-ja i content-a, ali tu ćemo se još malo zadržati.
copywriting usluge

Copywriting

Copy prodaje. To je njegova glavna karakteristika. On je direktan, upečatljiv i u celosti prožet jednim jedinim ciljem: da onoga ko čita navede na određenu akciju. Sad. Odmah.

Koristimo ga kada želimo da povećamo stopu konverzija ili svest o brendu, pa tako uz njega najčešće ide i dugme sa pozivom na akciju: kupi, rezerviši, pošalji upit, preuzmi, prijavi se…

Primeri copy-ja: slogani, reklame, newsletter, landing page itd.

Content writing

Content priča priču. On nigde ne žuri i čitaoca osvaja malo po malo. Možda nećete potrčati da kupite proizvod odmah nakon konzumiranja dobrog sadržaja, ali će vam on probuditi emociju (tačno onu koju je pisac želeo), možda vas navesti da preispitate svoja uverenja (pisac zna šta bi mogle biti prepreke da mu poverujete) i sl.

Content stvara lojalne kupce i povezuje ih sa brendom na duge staze.

Primeri content-a: blog, magazin, društvene mreže, e-book itd.

Zašto neki sadržaji „ne rade„?

Zašto neki sadržaji „ne rade„?

1

Pišu ih in-house stručnjaci i stručni saradnici. Oni odlično poznaju industriju i proizvod/uslugu, ali to je sve. Tekstovi su suvoparni, teški za čitanje i ne nalaze put do srca čitalaca.

2

Pišu ih „znam lepo da sročim“ pisci. Ni talenat za lepo pisanje nije dovoljan da bi copy & content bili efikasni. Postoje mnoga pravila koja moramo ispoštovati i tehnike koje dobri pisci znaju kako (i kada) treba da koriste da bi postigli cilj.

Reči su naš alat.

https://newbrand.rs/wp-content/uploads/2020/07/mali-logo-nb-png-160x160.png
https://newbrand.rs/wp-content/uploads/2020/07/mali-logo-nb-png-160x160.png
#onama

Prva digitalna agencija u Sremu! Punih 16 godina u dinamičnom svetu marketinga – pišemo i kreiramo sadržaj i brinemo o vašem digitalnom nastupu.

#kontakt

Agencija za marketing New Brand | Braće Kočijašević 21, 22313 Vojka, Srem, Srbija | mob: 060.03.01.315 | fax: 022.23.01.315 | email: office@newbrand.rs

© 2024 New Brand Agency