Copy prodaje. To je njegova glavna karakteristika. On je direktan, upečatljiv i u celosti prožet jednim jedinim ciljem: da onoga ko čita navede na određenu akciju. Sad. Odmah.
Koristimo ga kada želimo da povećamo stopu konverzija ili svest o brendu, pa tako uz njega najčešće ide i dugme sa pozivom na akciju: kupi, rezerviši, pošalji upit, preuzmi, prijavi se…
Primeri copy-ja: slogani, reklame, newsletter, landing page itd.
Content priča priču. On nigde ne žuri i čitaoca osvaja malo po malo. Možda nećete potrčati da kupite proizvod odmah nakon konzumiranja dobrog sadržaja, ali će vam on probuditi emociju (tačno onu koju je pisac želeo), možda vas navesti da preispitate svoja uverenja (pisac zna šta bi mogle biti prepreke da mu poverujete) i sl.
Content stvara lojalne kupce i povezuje ih sa brendom na duge staze.
Primeri content-a: blog, magazin, društvene mreže, e-book itd.