#IDEJA KOJU POTPISUJEMO I U KOJU VERUJEMO.
Nastala je iz želje da dopremo do klijenata i pokažemo im kako izgleda sadržaj kada ga mi stvaramo. Ujedno smo napravili iskorak u odnosu na postojeću platformu grupne kupovine. Nakon dve godine rada na sajtu obaramocene.com (našem prvom online projektu), zaključak do koga smo došli je: Više prodaja, nego marketing.
To nas je navelo na razmišljanje kako ovaj planetarno popularan koncept uštede unaprediti u kvalitetnu content marketinšku podršku za naše partnere, a ujedno privući onu ciljnu grupu kupaca kojima grupna kupovina nije prihvatljiv vid uštede.
Tako je, pod sloganom „Inspiriše na dobre stvari“, nastao naš online magazin Klub Privilegija.
#REALIZACIJA
Klub Privilegija nije običan magazin, nego potpuno jedinstven koncept koji čitaocima omogućava da, pored uživanja u kvalitetnim i autentičnim tekstovima, u bilo kom trenutku postanu članovi kluba i uz godišnju karticu ostvare razne privilegije kod naših partnera.
Koju ulogu ima magazin u toj priči? Inspirišuću. Uzmimo kao primer fitnes centar koji članovima kluba odobrava popust tokom cele godine. U magazinu se kontinuirano objavljuju tekstovi sa savetima za ishranu, vežbama za određene grupe mišića itd, koji na sajt dovode usko tergetiranu ciljnu grupu, tačnije, one ljude koje bi popust u fitnes centru najviše zanimao.
Strukturu magazina čine četiri glavne kategorije: Lepota i zdravlje, Inspiracije, Ukusi i doživljaji i Razvojna dimenzija, svaka sa svojim potkategorijama, a tu je i kategorija Klub zona u koju su smeštene sve privilegije za članove.
Godina pokretanja: 2016.