U prvoj fazi razgovaramo o vašim poslovnim ciljevima i definišemo marketinške ciljeve za društvene mreže. Upoznajete nas sa ciljnom grupom, konkurencijom, kao i svim relevantnim podacima koji bi mogli da nam budu korisni pri postavljanju strategije. Šta treba da postignemo prisustvom na društvenim mrežama? Na to pitanje moramo imati odgovor.
Sa informacijama koje ste nam dali prelazimo na analizu vaših stranica i profila, kako bismo stekli uvid u sve što ste do sada radili. Ova faza takođe podrazumeva i analizu vaše konkurencije: šta rade dobro, šta ih čini jedinstvenim, kakav pristup oni biraju u komunikaciji sa svojom publikom i koliko su angažovani, gde su „najtanji“ i gde možemo da ih pobedimo lako, a gde ćemo morati da se potrudimo više.
Ključni korak! Ako ste u ovom koraku pogrešili, svaki sledeći biće pogrešan. Možete čak imati i lep, kreativan profil, a da rezultati opet izostanu. Ako ne znate šta bi sadržaj koji postavljate trebao da vam donese i kako to da postignete, znači da vam nedostaje strategija.
Pišemo je sažeto i na način da vam bude razumljiva. Strategija je, zapravo, dokument u kome vam izlažemo šta planiramo da radimo kako bismo ostvarili ciljeve, koje vrste sadržaja u tome treba da nam pomognu, u kojoj meri će svaka od njih biti zastupljena, copywriting tehnike, taktike kojima ćemo se služiti itd.
Planiranje objava i njihovog rasporeda u toku svakog meseca je od velike važnosti za dosledno sprovođenje strategije. Iz tog razloga teme objava predlažemo mi, jer smo mi i odgovorni za rezultate. Sugestije i predloge sa vaše strane rado ćemo uvažiti, ako se oni uklapaju u strategiju. U suprotnom, ako mislimo da to nije dovoljno interesantno za publiku ili dobro za vas, to ćemo vam i predočiti.
Relevantan sadržaj je najjača karika vašeg nastupa na društvenim mrežama i zahteva mnogo maštovitosti da biste zadržali pažnju publike, ali i sluh za njihove potrebe. Sadržaj je sve ono što delite sa njima: slike, tekstovi, animacije, infografika, video… Kada budžet to dozvoljava, najbolje je obezbediti i sopstveni medijski kanal u vidu bloga ili e-magazina, kako korisnike ne biste preusmeravali na druga odredišta. Ovo je najteži, najkreativniji i nama omiljeni deo posla.
Ne treba da vas brine činjenica da ne radimo kod vas i da nismo upoznati sa vašim poslovanjem, proizvodima ili navikama potrošača sa kojima ćemo komunicirati, jer – učimo brzo. Vaša publika nijednog trenutka neće posumnjati da im se obraćaju „neki ljudi iz agencije“, umesto njihovog omiljenog brenda. Veština komunikacije je naš teren i to radimo profesionalno i sa mnogo ljubavi.
Zajedno ćemo se pripremiti za sve potencijalne krize i pravovremeno reagovati ukoliko nastupe. Ako ste komunikaciju na društvenim mrežama prepustili zaposlenima, možete nam se obratiti za „priskakanje u pomoć“. Ne zaboravite: odgovor na krizu jedan je od najvažnijih koraka strateške komunikacije.
Ono što nas definitivno razlikuje od konkurencije jeste sadržaj koji organskim putem dolazi do publike. Ozbiljni smo kada kažemo da KIDAMO CONTENT :) i tvrdimo da on nosi najveću vrednost, ali ne smemo zanemariti značaj plaćene reklame, naročito na platformama čiji organski rič je odavno „mrtav“.
Naša usluga podrazumeva definisanje vrste kampanje i raspoređivanje planiranog budžeta, nakon čega pristupamo izboru najrelevantnijeg ciljanog auditorijuma, kreiranju optimalnog broja reklama i stalnom monitoringu.
Pisali smo i na blogu šta da očekujete od saradnje kada nam prepustite društvene mreže.