U prvoj fazi razgovaramo o vašim poslovnim ciljevima i definišemo marketinške ciljeve za društvene mreže. Upoznajete nas sa ciljnom grupom, konkurencijom, kao i svim relevantnim podacima koji bi nam mogli biti korisni.
Sa informacijama koje ste nam dali prelazimo na analizu vaših stranica i profila, kako bismo stekli uvid u sve što ste do sada radili. Ova faza takođe podrazumeva i analizu vaše konkurencije: šta rade dobro, a gde su „tanki“, šta ih čini jedinstvenim i kakav pristup oni biraju u komunikaciji sa publikom.
Strategija nije uključena u naše osnovne pakete, ali vam savetujemo da je razmotrite na samom početku.
Pišemo je sažeto i na način da vam bude razumljiva. Strategija je dokument u kome vam izlažemo šta planiramo da radimo, koje vrste sadržaja u tome treba da nam pomognu, u kojoj meri će svaka od njih biti zastupljena, copywriting tehnike, taktike kojima ćemo se služiti itd.
Planiranje objava za svaki mesec je od velike važnosti za dosledno sprovođenje strategije. Iz tog razloga teme za svaku objavu predlažemo mi, jer smo i odgovorni za rezultate. Sugestije i predloge sa vaše strane rado ćemo uvažiti, ako oni doprinose ciljevima.
Relevantan sadržaj je najjača karika vašeg nastupa na društvenim mrežama i zahteva mnogo iskustva i kreativnosti da biste zadržali pažnju publike. Sadržaj je sve ono što delite sa njima: slike, tekstovi, videi… Ovo je najteži, najkreativniji i nama omiljeni deo posla.
Kada planiramo sadržaj, fokusirani smo na njegovu organsku moć dopiranja do publike. Ozbiljni smo kada kažemo da KIDAMO CONTENT i tvrdimo da on nosi najveću vrednost, ali ne smemo zanemariti značaj plaćene reklame. To se posebno odnosi na platforme čiji organski rič je odavno „mrtav“ (Facebook) i na profile koji tek grade svoju bazu pratilaca.
Naša usluga podrazumeva raspoređivanje planiranog budžeta, definisanje cilja reklame, precizno targetiranje najrelevantnijeg ciljanog auditorijuma i stalni monitoring.