|
|
Za marketing sektore i preduzetnike („one-man show“). SPEEDUP paket je najbolji izbor kada:
Konsultacije se rade kombinovano: održavanjem sastanka na početku saradnje (uživo/telefonski) i nastavkom konverzacije u pisanoj elektronskoj formi, kada vam šaljem plan aktivnosti za vremenski period koji budemo precizirali. Tada se dogovaramo i za naredne konsultacije, a ukoliko vam u međuvremenu zatreba moja pomoć, slobodni ste da me kontaktirate.
Na sastanku je bitno da preciziramo vaše ciljeve i utvrdimo raspoložive resurse (finansijske i ljudske), da kasnije ne bismo došli u situaciju da strategiju gradimo na sadržaju koji niste u mogućnosti da proizvedete.
Ovde je važno napomenuti da kvalitetan sadržaj može biti produciran i bez dodatnih finansijskih ulaganja (samo uz pomoć ljudskih resursa), ali je poželjno da mi to predočiti na početku, kako ne bismo izgubili dragoceno vreme.
Broj sesija i faza nije unapred određen, jer je svaki biznis individualan.
Na početku dobijate grubi nacrt dugoročne strategije i plan akcije za period od tri meseca, plus detaljno objašnjenje vaših aktivnosti u prvoj fazi (dogovaramo se koliko će ona trajati).
Na sledećoj sesiji dajem vam feedback za ono što je realizovano i savete šta da popravite, ako je potrebno, pre nego što nastavimo sa planom. Tek kada je sve na zadovoljavajućem nivou, prelazimo na detaljno objašnjenje naredne faze i tako za svaku sledeću.
Kada kažem detaljno, to ne podrazumeva samo opis akcije (zadatka), nego i primere teksta i vizuala, instrukcije za korišćenje aplikacija, objašnjenje kako da napišete dobar copy za društvene mreže, dobar tekst i naslov za blog, kako da pronalazite ideje za sadržaj, odakle da počnete, šta da se nađe na početku, a kako da završite tekst (i zašto), kako da držite pažnju publike i da ih navodite na željenu akciju i još mnogo toga…
Zašto je sve to bitno? Jer krajnji cilj nije da imate dobar sadržaj samo dok radite sa konsultantom, nego da shvatite principe ovog posla i naučite „trikove“ kojima se služe profesionalci kada stvaraju sadržaj koji daje rezultate.
Od SPEEDUP paketa neće imati koristi klijenti koji barem u nekoj meri ne poseduju kreativni dar i potencijal (ako nameravaju sami da rade) ili ako nemaju marketing tim sastavljen od kreativaca, a ne od stručnjaka iz oblasti u kojoj posluju.
Digitalni marketing pripada kreativnoj industriji i sa publikom komuniciramo isključivo putem reči, tj. tekstualnog, kao i vizualnog sadržaja (slika, grafike, ilustracija, animacija, videa…).
Veštine lepog pisanja, „oko“ za skladan dizajn i kombinovanje boja, kao i minimalno poznavanje rada u nekom od programa i aplikacija za uređivanje i kreiranje slika (Photoshop, Canva, VistaCreate, Lightroom…) – poželjno je i osiguraće vam bolje razumevanje i lakše sprovođenje svih saveta koje budete dobili.
Biće mi potreban administratorski pristup sajtu i poslovnim profilima, pa uzmite u obzir da je poverenje sastavni deo konsaltinga.
Mesec dana od završetka SPEEDUP paketa, dobijate još jednu BESPLATNU konsultaciju u vidu feedback-a. Poslaću vam izveštaj za prvi period vašeg samostalnog rada, kao i dodatne savete i preporuke, ako to bude potrebno.