PAKET / 3 MESECASPEEDUP

Pokrećete biznis ili ga već imate, ali ne i strategiju content marketinga koja daje rezultate? TRI MESECA sam vaša podrška kroz niz konsultacija, preciznih instrukcija, praćenje implementacije strategije, savete za korekciju… Zajedno ćemo ubrzati razvoj vašeg digitalnog poslovanja.

Za 3 meseca do veće prodaje!

Želite vašu publiku da pretvorite u kupce? Sadržaj je sredstvo komunikacije sa publikom i zato je on najvrednija valuta vašeg biznisa na internetu. To znači da svaki korak u njegovom kreiranju mora biti strateški isplaniran i prilagođen onoj fazi u kojoj se potencijalni kupci nalaze. Takozvani content marketing levak vizualizuje putanju kojom se oni kreću dok prate vaš sadržaj, počev od faze kreiranja svesti o brendu (TOFU), pa do preduzimanja željene akcije (BOFU) – na koju će ih dobro osmišljen sadržaj „pogurati“.

|

Šta vam treba za početak? Kombinacija izvrsnog poznavanja digitalnog i content marketinga, uredničkog iskustva i mnogo kreativnosti. Ukratko, sve ono što poseduje konsultant. Nikakvi kursevi, seminari, radionice ili ebook-ovi na temu content marketinga ne mogu parirati radu 1 na 1 sa iskusnim konsultantom, a upravo je to ono što dobijate u okviru SPEEDUP paketa.

|

Zajedno prolazimo sve korake koji vas vode do rasta prodaje + po završetku saradnje znaćete sami šta i na koji način treba da radite, da bi vaš biznis nastavio da raste.
content marketing levak

Više o paketu…

Za koga je?

Za marketing sektore i preduzetnike („one-man show“). SPEEDUP paket je najbolji izbor kada:

    • Nemate strategiju content marketinga i do sada ste sadržaj postavljali stihijski i bez ikakvog plana (i rezultata).
    • Imate strategiju koja se nije pokazala efikasnom i sada ne znate šta dalje.
    • Pored dokumentovane strategije želite i profesionalnu podršku konsultanta, mogućnost da mu u bilo kom trenutku implementacije postavite pitanje, da dobijete savete koji će vam uštedeti vreme, feedback o završenim fazama itd.
    • Želite da unapredite svoje veštine/veštine svog marketing tima, kako biste osim trenutnog, obezbedili i nastavak kontinuiranog razvoja biznisa.
Na koji način radimo?

Konsultacije se rade kombinovano: održavanjem sastanka na početku saradnje (uživo/telefonski) i nastavkom konverzacije u pisanoj elektronskoj formi, kada vam šaljem plan aktivnosti za vremenski period koji budemo precizirali. Tada se dogovaramo i za naredne konsultacije, a ukoliko vam u međuvremenu zatreba moja pomoć, slobodni ste da me kontaktirate.

Na sastanku je bitno da preciziramo vaše ciljeve i utvrdimo raspoložive resurse (finansijske i ljudske), da kasnije ne bismo došli u situaciju da strategiju gradimo na sadržaju koji niste u mogućnosti da proizvedete.

Ovde je važno napomenuti da kvalitetan sadržaj može biti produciran i bez dodatnih finansijskih ulaganja (samo uz pomoć ljudskih resursa), ali je poželjno da mi to predočiti na početku, kako ne bismo izgubili dragoceno vreme.

Broj sesija i faza nije unapred određen, jer je svaki biznis individualan.

Koliko su konsultacije detaljne?

Na početku dobijate grubi nacrt dugoročne strategije i plan akcije za period od tri meseca, plus detaljno objašnjenje vaših aktivnosti u prvoj fazi (dogovaramo se koliko će ona trajati).

Na sledećoj sesiji dajem vam feedback za ono što je realizovano i savete šta da popravite, ako je potrebno, pre nego što nastavimo sa planom. Tek kada je sve na zadovoljavajućem nivou, prelazimo na detaljno objašnjenje naredne faze i tako za svaku sledeću.

Kada kažem detaljno, to ne podrazumeva samo opis akcije (zadatka), nego i primere teksta i vizuala, instrukcije za korišćenje aplikacija, objašnjenje kako da napišete dobar copy za društvene mreže, dobar tekst i naslov za blog, kako da pronalazite ideje za sadržaj, odakle da počnete, šta da se nađe na početku, a kako da završite tekst (i zašto), kako da držite pažnju publike i da ih navodite na željenu akciju i još mnogo toga…

Zašto je sve to bitno? Jer krajnji cilj nije da imate dobar sadržaj samo dok radite sa konsultantom, nego da shvatite principe ovog posla i naučite „trikove“ kojima se služe profesionalci kada stvaraju sadržaj koji daje rezultate.

Za koga NIJE ovaj paket?

Od SPEEDUP paketa neće imati koristi klijenti koji barem u nekoj meri ne poseduju kreativni dar i potencijal (ako nameravaju sami da rade) ili ako nemaju marketing tim sastavljen od kreativaca, a ne od stručnjaka iz oblasti u kojoj posluju.

Digitalni marketing pripada kreativnoj industriji i sa publikom komuniciramo isključivo putem reči, tj. tekstualnog, kao i vizualnog sadržaja (slika, grafike, ilustracija, animacija, videa…).

Veštine lepog pisanja, „oko“ za skladan dizajn i kombinovanje boja, kao i minimalno poznavanje rada u nekom od programa i aplikacija za uređivanje i kreiranje slika (Photoshop, Canva, VistaCreate, Lightroom…) – poželjno je i osiguraće vam bolje razumevanje i lakše sprovođenje svih saveta koje budete dobili.

Šta još treba da znate?

Biće mi potreban administratorski pristup sajtu i poslovnim profilima, pa uzmite u obzir da je poverenje sastavni deo konsaltinga.

BONUS

Mesec dana od završetka SPEEDUP paketa, dobijate još jednu BESPLATNU konsultaciju u vidu feedback-a. Poslaću vam izveštaj za prvi period vašeg samostalnog rada, kao i dodatne savete i preporuke, ako to bude potrebno.

1200 €
CENA
PAKET
  • Dinamika plaćanja: 50% avansno, ostatak nakon 45 dana.
https://newbrand.rs/wp-content/uploads/2020/07/mali-logo-nb-png-160x160.png
https://newbrand.rs/wp-content/uploads/2020/07/mali-logo-nb-png-160x160.png
#onama

Prva digitalna agencija u Sremu! Punih 17 godina u dinamičnom svetu marketinga – pišemo i kreiramo sadržaj i brinemo o vašem digitalnom nastupu.

#kontakt

Agencija za marketing New Brand | Braće Kočijašević 21, 22313 Vojka, Srem, Srbija | mob: 060.03.01.315 | fax: 022.23.01.315 | email: office@newbrand.rs

© 2024 New Brand Agency