|
|
Za firme koje žele da unaprede rad svojih marketing sektora (zaposlenih), za preduzetnike, frilensere i sve one koji sami rade digitalni marketing za potrebe vlastitog biznisa ili za klijente. Pojedinačne konsultacije su najbolji izbor kada:
Konsultacije se rade u pisanoj elektronskoj formi i jedna sesija podrazumeva odgovor sadržan na najviše pet strana PDF dokumenta, a pored toga može uključivati i drugi propratni materijal (primere u slikama, mockup Instagram feed-a, kalendar sadržaja i dr).
Ovaj kanal komunikacije pruža mnogo više benefita za klijenta od video ili živih konsultacija jer se radi o sadržaju, a on zahteva i praktične primere istog.
Svaki savet i predlog šta biste trebali da uradite prikazani su kroz personalizovane primere, tačnije content i copy za vaš proizvod ili uslugu. To vam pomaže da stvorite jasnu sliku o vašem unapređenom sadržaju, za razliku od opštih i šablonskih primera koji vam ne bi koristili ništa više od besplatnih saveta, koji su već dostupni na internetu.
Ovo zavisi od broja pitanja, njihove kompleksnosti i toga koliko sesija planirate da uradimo. Ako želite da dobijete odgovore na više pitanja u jednoj sesiji, onda će oni morati da budu sažeti. Napominjem da ni sve konsultacije ne zahtevaju „širinu“, jer nekada vam i odgovor sadržan u svega par rečenica može doneti rešenje problema koji vas je mučio.
Ako su vam potrebna detaljna objašnjavanja koraka u jednoj sesiji, savetujem vam da dobro koncipirate pitanje, a ukoliko bude potrebno, da nakon nekog vremena uradimo još jednu sesiju u kojoj ću analizirati ono što je implementirano i na osnovu toga vam dati savete za dalje.
Kada ovako radimo, gotovo i ne ostaje mogućnost da nešto ne shvatite i ne primenite kako treba (PROČITATI I ODGOVOR NA NAREDNO PITANJE).
Od konsultacija neće imati koristi klijenti koji barem u nekoj meri ne poseduju kreativni dar i potencijal (ako nameravaju sami da rade) ili ako nemaju marketing tim sastavljen od kreativaca, a ne od stručnjaka iz oblasti u kojoj posluju.
Digitalni marketing pripada kreativnoj industriji i sa publikom komuniciramo isključivo putem reči, tj. tekstualnog, kao i vizualnog sadržaja (slika, grafike, ilustracija, animacija, videa…).
Veštine lepog pisanja, „oko“ za skladan dizajn i kombinovanje boja, kao i minimalno poznavanje rada u nekom od programa i aplikacija za uređivanje i kreiranje slika (Photoshop, Canva, VistaCreate, Lightroom…) – poželjno je i osiguraće vam bolje razumevanje i lakše sprovođenje svih saveta koje budete dobili.
U većini slučajeva potreban mi je administratorski pristup sajtu i poslovnim profilima, pa uzmite u obzir da je poverenje sastavni deo konsaltinga.