1 SESIJAPojedinačne konsultacije

Imate konkretna pitanja ili vam je potrebna pomoć samo u određenom segmentu content marketinga? Pojedinačne konsultacije vas mogu dovesti do cilja kroz nekoliko, pa i samo jednu sesiju. Ovo je i savršen način da se inspirišete i „naoružate„ novim idejama.

Da li vaš content donosi profit?

Većina sadržaja koji konzumiramo na digitalnim kanalima stvorena je da bi nam neko nešto PRODAO. Bez obzira koji je naš motiv za pretraživanje određenih ključnih reči na internetu ili čitanje nekog bloga, zašto pratimo određene Instagram i YouTube kanale – ljudi koji kreiraju taj sadržaj, ne rade to ni zbog broja poseta, ni zbog pregleda ili lajkova, kako se često misli, nego sa ciljem da OSTVARE ZARADU.

|

Kada smo toga svesni, onda nam je jasno i koliko je zapravo sadržaj važan. I još bitnije > koliko je važan marketing sadržaja, jer bez njega nema ni prodaje. Bez marketinga, sadržaj je samo… Pa, sadržaj.

|

Ako ulažete vreme i novac u kreiranje contenta za svoju publiku, ali i pored toga ne uspevate da ih konvertujete u kupce, kroz content marketing konsultacije možete dobiti odgovor na pitanje šta nedostaje vašem sadržaju da bi bio profitabilan, kao i jasne smernice kako to da popravite.

Više o konsultacijama…

Za koga su?

Za firme koje žele da unaprede rad svojih marketing sektora (zaposlenih), za preduzetnike, frilensere i sve one koji sami rade digitalni marketing za potrebe vlastitog biznisa ili za klijente. Pojedinačne konsultacije su najbolji izbor kada:

    • Imate konkretna ili specifična pitanja – na primer:
      1. Kakav tip sadržaja treba da postavljamo na društvene mreže?
      2. O čemu da pišemo na blogu?
      3. Kako da popravimo tekstove i da pišemo kreativnije/efikasnije?
      4. Kako sami da pronalazimo ideje za sadržaj?
      5. Gde trenutno grešimo i šta treba da popravimo?
      6. Imamo visoku interakciju pratilaca, ali nisku stopu konverzije – zašto? (Ili u prevodu: Pratioci lajkuju, komentarišu, dele, ali ne kupuju) itd.
    • Vašem marketing timu trebaju smernice za postavljanje content marketing strategije i planiranje content kalendara.
    • Želite da vam isplaniram kalendar sadržaja za ceo mesec.
    • Radite kao junior frilenser i potrebne su vam konsultacije za razvoj klijentskog profila i/ili bloga.
Na koji način se rade?

Konsultacije se rade u pisanoj elektronskoj formi i jedna sesija podrazumeva odgovor sadržan na najviše pet strana PDF dokumenta, a pored toga može uključivati i drugi propratni materijal (primere u slikama, mockup Instagram feed-a, kalendar sadržaja i dr).

Ovaj kanal komunikacije pruža mnogo više benefita za klijenta od video ili živih konsultacija jer se radi o sadržaju, a on zahteva i praktične primere istog.

Da li su personalizovane?

Svaki savet i predlog šta biste trebali da uradite prikazani su kroz personalizovane primere, tačnije content i copy za vaš proizvod ili uslugu. To vam pomaže da stvorite jasnu sliku o vašem unapređenom sadržaju, za razliku od opštih i šablonskih primera koji vam ne bi koristili ništa više od besplatnih saveta, koji su već dostupni na internetu.

Koliko su odgovori detaljni?

Ovo zavisi od broja pitanja, njihove kompleksnosti i toga koliko sesija planirate da uradimo. Ako želite da dobijete odgovore na više pitanja u jednoj sesiji, onda će oni morati da budu sažeti. Napominjem da ni sve konsultacije ne zahtevaju „širinu“, jer nekada vam i odgovor sadržan u svega par rečenica može doneti rešenje problema koji vas je mučio.

Ako su vam potrebna detaljna objašnjavanja koraka u jednoj sesiji, savetujem vam da dobro koncipirate pitanje, a ukoliko bude potrebno, da nakon nekog vremena uradimo još jednu sesiju u kojoj ću analizirati ono što je implementirano i na osnovu toga vam dati savete za dalje.

Kada ovako radimo, gotovo i ne ostaje mogućnost da nešto ne shvatite i ne primenite kako treba (PROČITATI I ODGOVOR NA NAREDNO PITANJE).

Za koga NISU ove konsultacije?

Od konsultacija neće imati koristi klijenti koji barem u nekoj meri ne poseduju kreativni dar i potencijal (ako nameravaju sami da rade) ili ako nemaju marketing tim sastavljen od kreativaca, a ne od stručnjaka iz oblasti u kojoj posluju.

Digitalni marketing pripada kreativnoj industriji i sa publikom komuniciramo isključivo putem reči, tj. tekstualnog, kao i vizualnog sadržaja (slika, grafike, ilustracija, animacija, videa…).

Veštine lepog pisanja, „oko“ za skladan dizajn i kombinovanje boja, kao i minimalno poznavanje rada u nekom od programa i aplikacija za uređivanje i kreiranje slika (Photoshop, Canva, VistaCreate, Lightroom…) – poželjno je i osiguraće vam bolje razumevanje i lakše sprovođenje svih saveta koje budete dobili.

Šta još treba da znate?

U većini slučajeva potreban mi je administratorski pristup sajtu i poslovnim profilima, pa uzmite u obzir da je poverenje sastavni deo konsaltinga.

130€
CENA
1 SESIJA
  • Napomena o plaćanju: 100% avansno.
https://newbrand.rs/wp-content/uploads/2020/07/mali-logo-nb-png-160x160.png
https://newbrand.rs/wp-content/uploads/2020/07/mali-logo-nb-png-160x160.png
#onama

Prva digitalna agencija u Sremu! Punih 16 godina u dinamičnom svetu marketinga – pišemo i kreiramo sadržaj i brinemo o vašem digitalnom nastupu.

#kontakt

Agencija za marketing New Brand | Braće Kočijašević 21, 22313 Vojka, Srem, Srbija | mob: 060.03.01.315 | fax: 022.23.01.315 | email: office@newbrand.rs

© 2024 New Brand Agency