|
Kada kažemo content projekat, mislimo na ozbiljniji nivo organizacije nekog manjeg ili većeg tima ljudi koji su angažovani na osmišljavanju, planiranju, produkciji i distribuciji određenog sadržaja, i koja se radi strateški, sa ciljem povećavanja svesti o brendu/kompaniji, odnosno jačanju liderske pozicije na tržištu.
Taj projekat se ne mora uvek razvijati na nekoj vašoj platformi – on može biti i YouTube kanal na kome ćete pokrenuti svoj potkast – ali moja preporuka bi uvek bila da obezbedite da sve ono u šta planirate da uložite značajne resurse, bude u vašem vlasništvu. Verujem da vam ne treba podsećanje da nijedan profil, stranica ili kanal na popularnim društvenim platformama nisu u vašem vlasništvu.
Dakle, vaš content projekat može biti i u formatu audio ili video sadržaja (potkasta, emisije), tekstualnog sadržaja (specijalizovanog e-magazina), platforme koja nudi alate i sadržaje za rad (idealno za B2B poslovanje) itd, ili kombinacija svega navedenog.
Ne. Konsalting možemo da radimo i ako nemate baš nikakvu inicijalnu ideju, isto kao i u slučaju da je ideja jedino što imate u ovom trenutku ili se nalazite u fazi da imate čak i dokumentovanu strategiju, ali želite spoljnog konsultanta kao podršku vašem timu.
Moj doprinos u svakoj od ovih faza biće od velikog značaja za vaš budući content projekat, jer vam svojim znanjem i iskustvom mogu pomoći da:
Povraćaj investicije (ROI) siguran je kada govorimo o bilo kom vidu content marketinga, uz malo podsećanje da je on kod svih velikih projekata ovog tipa teško merljiv u prvoj godini od pokretanja i da će biti potrebno strpljenje, jer su benefiti, iako sporodolazeći, nemerljivo veći od bilo koje druge vrste marketinga u koju danas možete investirati, a sasvim sigurno i najdugovečniji.
Primera radi, od svake plaćene reklame imate benefite samo dok je kampanja aktivna, dok povraćaj od investicije u sadržaj možete imati i godinama nakon njegove distribucije. Jednom ste uložili u produkciju sadržaja, a on nastavlja da „živi“ nezavisno od vaših daljih aktivnosti.