OD IDEJE DO REALIZACIJEProjektni konsalting

Pokrećete content projekat i potrebna vam je stručna podrška? Od samog početka mogu biti uključena u vaš marketing tim koji će raditi na razvoju projekta, sve dok zajedno ne dođemo do najboljeg koncepta i strategije. Od ideje, preko najsitnijih detalja, pa sve do finalnog proizvoda.

Želite da se zna ko je broj 1 u vašoj industriji?

Pokrenite svoj content projekat i pokažite im.
Odgovorite na one potrebe vaših korisnika na koje do sada niko nije odgovorio, ili barem na način na koji se niko od vaše konkurencije nije dosetio, i postaćete najrelevantniji izvor informacija za svoju ciljnu grupu, da ne kažem – zacementiraćete svoju poziciju na tronu na veoma dug period. Konkurentima će trebati mnogo truda i maštovitosti da vas sa istog svrgnu.

|

Content projekat – ono što je u svetu već godinama praksa najvećih, način da demonstriraju svoju lidersku poziciju i veličinu svog brenda ili kompanije, u Srbiji se i dalje retko sreće. Razloga za to je više: od nerazumevanja važnosti ovakve vrste projekata za jačanje brenda i rast prodaje, do nedostatka inicijalnih ideja na kojima bi marketing timovi gradili priču.
|
Postoji i pozitivna strana ovog „kaskanja za svetom“, a to je neverovatno mnogo praznog prostora za neke buduće uspešne content projekte. Ako ovo čitate, smatraću da ste jednom nogom već zakoračili na taj prostor i čekam vaš poziv da vam se pridružim u kreativnom popunjavanju istog.

Možda razmišljate o ovim pitanjima…

Koji su mogući formati content projekta?

Kada kažemo content projekat, mislimo na ozbiljniji nivo organizacije nekog manjeg ili većeg tima ljudi koji su angažovani na osmišljavanju, planiranju, produkciji i distribuciji određenog sadržaja, i koja se radi strateški, sa ciljem povećavanja svesti o brendu/kompaniji, odnosno jačanju liderske pozicije na tržištu.

Taj projekat se ne mora uvek razvijati na nekoj vašoj platformi – on može biti i YouTube kanal na kome ćete pokrenuti svoj potkast – ali moja preporuka bi uvek bila da obezbedite da sve ono u šta planirate da uložite značajne resurse, bude u vašem vlasništvu. Verujem da vam ne treba podsećanje da nijedan profil, stranica ili kanal na popularnim društvenim platformama nisu u vašem vlasništvu.

Dakle, vaš content projekat može biti i u formatu audio ili video sadržaja (potkasta, emisije), tekstualnog sadržaja (specijalizovanog e-magazina), platforme koja nudi alate i sadržaje za rad (idealno za B2B poslovanje) itd, ili kombinacija svega navedenog. 

Da li morate imati ideju?

Ne. Konsalting možemo da radimo i ako nemate baš nikakvu inicijalnu ideju, isto kao i u slučaju da je ideja jedino što imate u ovom trenutku ili se nalazite u fazi da imate čak i dokumentovanu strategiju, ali želite spoljnog konsultanta kao podršku vašem timu.

Moj doprinos u svakoj od ovih faza biće od velikog značaja za vaš budući content projekat, jer vam svojim znanjem i iskustvom mogu pomoći da:

  • Izbegnete neke česte zamke. Na primer: ako je konkurencija već pokrenula svoj content projekat, da ne krenete putem kopiranja istog modela, nego da se fokusiramo na sve ono što su propustili i čega se nisu dosetili, jer uvek ostaje prostor da ih nadmašimo.
  • Predvidite moguće nedostatke koji bi se tek dosta kasnije manifestovali. Na primer: loša struktura sajta (koja uključuje izbor rubrika i podrubrika), koja bi otežavala putanju posetilaca do onoga što traže i što im je bitno.
  • Uradite dobar SEO (i naučite kako se radi) koji je neprocenjivo važan za content projekte. Ne zaboravite, vi ste ti koji treba da se pojave u samom vrhu pretrage, svaki put kada je vaša ciljna grupa u potrazi za informacijama koje rešavaju njihov problem.
  • Dobijete ideje, ideje, ideje… Jer od ideja sve počinje i kreativnost je žila kucavica svakog uspešnog content projekta.
Koliko je content projekat isplativ?

Povraćaj investicije (ROI) siguran je kada govorimo o bilo kom vidu content marketinga, uz malo podsećanje da je on kod svih velikih projekata ovog tipa teško merljiv u prvoj godini od pokretanja i da će biti potrebno strpljenje, jer su benefiti, iako sporodolazeći, nemerljivo veći od bilo koje druge vrste marketinga u koju danas možete investirati, a sasvim sigurno i najdugovečniji.

Primera radi, od svake plaćene reklame imate benefite samo dok je kampanja aktivna, dok povraćaj od investicije u sadržaj možete imati i godinama nakon njegove distribucije. Jednom ste uložili u produkciju sadržaja, a on nastavlja da „živi“ nezavisno od vaših daljih aktivnosti.

https://newbrand.rs/wp-content/uploads/2020/07/mali-logo-nb-png-160x160.png
https://newbrand.rs/wp-content/uploads/2020/07/mali-logo-nb-png-160x160.png
#onama

Prva digitalna agencija u Sremu! Punih 16 godina u dinamičnom svetu marketinga – pišemo i kreiramo sadržaj i brinemo o vašem digitalnom nastupu.

#kontakt

Agencija za marketing New Brand | Braće Kočijašević 21, 22313 Vojka, Srem, Srbija | mob: 060.03.01.315 | fax: 022.23.01.315 | email: office@newbrand.rs

© 2024 New Brand Agency